Participante na Causa Galiza desde os seus começos em 2007, Martinho foi e será para nós um exemplo de generosidade, entrega e combatividade na luita pola liberaçom nacional deste país. Implicado desde novo na luita política e sindical, milita no Exército Guerrilheiro do Povo Galego Ceive (EGPGC) desde os seus inícios, resultando detido, torturado, encarcerado em duas ocasions e dispersado durante anos ao longo da geografia penitenciária espanhola.
Umha vez recuperada a liberdade, Martinho continua o seu compromisso nacionalista através de distintos projectos e dinámicas, convertendo-se num referente dumha nova geraçom de independentistas e caracterizando-se pola defesa irrenunciável dos princípios, a humildade e o companheirismo. Esta iniciativa popular em defesa do direito de Autodeterminaçom para a Galiza tivo o grandíssimo honor e o orgulho de contar nas suas fileiras com um obreiro, um combatente e um patriota galego da talha humana e política de José Manuel Sanmartim Bouça.
Hoje, quando a dor nos aperta, queremos reconhecer a esse home singelo com essa capacidade tam inusual para formular as questons mais complexas da forma mais simples e compreensível. Ali onde te encontres, Martinho, que saibas que recolhemos o teu esforço e o teu exemplo e que nom pararemos até conquistar a liberdade da terra.
Até sempre, companheiro e irmao!
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario