martes, 21 de julio de 2009

A mocidade em combate! A mocidade em galego!


Perante a alarmante situaçom de desprotecçom e ataque que sofre a nossa língua e perante um futuro cheio de luitas a este nível, a AMI decidiu centrar os actos do 24 de Julho na defesa da língua.

A legenda escolhida: a mocidade em combate, a mocidade em galego! resume a nossa intervençom a este nível: nom deixar descansar os inimigos mais feroces do galego, que pensam ainda hoje em que rematar com a identidade deste povo milenário sairá de gratis. A mocidade combativa e rebelde tem-no claro. Só com umha defesa na rua da língua e com umha linha de intervençom volcada de cheio na promoçom do monolinguismo poderemos fazer um movimento forte e amplo que nos defenda.

Paralelamente, continuamos em combate para defender mais um ano que as ruas de Compostela nesta noite de luita som da mocidade. Agora que a delegaçom do governo e a polícia de choque se têm decidido mais do que nunca a impedir o passo da rondalha, a participaçom massiva dela é muito importante. O direito a ocupar a zona velha no 24 de Julho nom é só um direito da AMI, mas de todos e de todas conquistado durante anos com esforço. Um direito que hai que defender.

Os actos do dia serám:

-17h00-19h00, Palestra: Monolinguismo social na Galiza.

Falarám:

-Isaac Xubín ( Redes Escarlata)

-Beatriz Pérez Bieites ( comissom de língua da Gentalha do Pichel)

- Leo F. Campos (professor e músico)

- Aurélio López. ( AMI)

19h30-20h30: Cadeia humana pola liberdade dos presos independentistas. Praça da Galiza.

-20h30: ACTO POLÍTICO

Humor: Os da Ria

Actuaçom musical: Mini e Mero

Projecçom, demonstraçom de graffiti

Discurso

-23h00: XV RONDALHA DA MOCIDADE COM A BANDEIRA

No hay comentarios:

Publicar un comentario